1969

Porsche 911E Targa

Poptávka
40
  • 3 400 000 Kč
  • 137 300 $
Stav tachometru: 26142
Registrace vozu: 1969
Převodovka: manuální
Palivo: benzin
Výkon: 140
  • matching numbers
  • původní lak 6808 Burbundrot
  • nízký nájezd 26142 mil, po servisu mechanických částí
  • americká verze, nově prodané v Kalifornii, targa

Porsche 911 – klasika, po které ve skrytu duše touží každý. Automobil, který nahradil původní model 356, přišel v roce 1964. Zcela nové auto ve své době zaujalo použitím plochého šestiválce, který se v průběhu času vyvíjel a nabízel ze zvětšujícího se objemu stále větší výkon. V prvních letech se vyráběly různé verze s přídomky L (Luxus), S (Sport), T (Touring) a E (se vstřikováním). První modely ve značné míře využívaly motor 901/01 o objemu 2 litry a výkonu 130 koní.

V srpnu 1968 byla představena druhá série, tedy B. Právě zde se poprvé objevilo namísto označení 911L právě 911E se vstřikováním. Motor o objemu 1991 cm3 nabídl díky mechanickému vstřikování Bosch celkových 140 koní při 6500 otáčkách (a 175 Nm při 4500 otáčkách), a to při hmotnosti 1020 kg. V nabídce byla čtyř- i pětistupňová převodovka. Zajímavostí je, že verze 911E, vyráběná od 08/1968 do 07/1969 měla širší, šestipalcové ráfky a pneumatiky 195/75 R16. Doplníme, že kromě kupé byla nabízena i targa, jako v případě automobilu na fotkách.

Nabízet takto klasické Porsche 911 je vždy radost, zejména v případě tohoto konkrétního exempláře, který nebyl nikdy renovován a je ve velmi původním, úžasně zachovalém stavu. Vůz netrpí korozí, většinu života strávil ve slunné Kalifornii, kdy byl jako nový prodán, než se nedávno dostal do České republiky k současnému majiteli. Jedinou připomínkou požehnaného věku jsou drobné oděrky a kosmetické nedostatky na krásném, původním laku. Originalita je patrná i na dalších detailech: například původním klíčku nebo ochranném prvku pod víčkem nádrže nebo anténou ke kazetovému rádiu Blaupunkt Monterey SQR23. Zajímavostí je taktéž například klimatizace, která je plně funkční, aktuálně pouze odpojená. Motor prošel částečnou opravou a kondiční jízdy odhalily jeho skvělý, ryzí projev – krásně jde do otáček a bez problémů drží volnoběh. Jízdní vlastnosti odhalují plně funkční podvozek a dobře naladěné brzdy. Vůz je vybaven žádanější pětistupňovou převodovkou. Nechybí kompletní dokumentace, včetně původní servisní knížky. Původní lak Burgundrot je označen i na originálním štítku na A-sloupku. Výčet detailů je samozřejmě mnohem delší, ale tento sběratelský skvost je třeba vidět naživo, neboť takto původních 911tek je skutečně jako šafránu, navíc s takto hezkou výbavou.

Veteráni na Truc: parta normálních lidí, kteří milují auta. Desítky aut máme skladem v naší péči a další připravené k dovozu. Rozumíme vašim potřebám, jsme k dispozici pro vaší plnou spokojenost, protože ta je naším cílem. Umíme toho víc – například veškeré dokumenty nutné pro přihlášení vyřídíme rychle a efektivně. Více informací ochotně poskytneme na telefonním čísle +420725474564 (i Whatsapp). Umíme vyřešit dovoz vašeho vysněného auta odkudkoliv (ať už klasického nebo nového) včetně registrace, pojištění a dalších souvisejících služeb.

Mám zájem o toto auto

Široká síť kontaktů
Zajištění dokumentace
Technická kontrola vozu
Nákup a dovoz

Reference

Klasický sporťák z Velké Británie

Klasický sporťák z Velké Británie

Obrátili jsme se na tuto firmu koncem roku 2022 s prosbou o dovoz klasického sporťáku z Velké Británie. Tento vysněný vůz nyní stojí v naší garáži a nejen to. Veteráni na Truc s.r.o nám na základě plných mocí vyřídili i veškerou administrativu spojenou s dovozem a přihlášením na značky. Velmi oceňujeme jak tuto komplexní službu, tak i komunikaci s majiteli firmy a jejich hluboké znalosti problematiky. Palec nahoru a děkujeme.

Reference

Ford Mustang 4.7 V8 r.v.1965

Ford Mustang 4.7 V8 r.v.1965

Zhruba před měsícem jsem se obrátil na tyhle Pány (opravdu to jsou Páni s velkým "P"), zda by mi nedovezli vysněné auto. Dokonce i odkaz na inzerát tohoto vozu jsem poslal. Ten byl ovšem po jejich zkontaktování bez odezvy stažen, tudíž byl zřejmě "fejkový", ale obratem mi byly do emailu poslány odkazy na jiné a z nich jsem si auto i vybral. Sice jsem nejdřív váhal, zda upustit od celočervené varianty s dvoubarevným interiérem, ale modrá(tyrkysová) barva s bílou vinylovou střechou a modrobílým interiérem... Prostě, Ford Mustang 4.7 V8 r.v.1965 už stojí v garáži, byl mi dnes(v neděli) dovezen až tzv. "pod nos", takže co víc si přát? Snad jen spoustu km bez nehody a všem ve firmě VETRÁNI NA TRUC mnoho takto spokojených zákazníků.

Reference

Triumph TR6

Triumph TR6

Tyhle kluky jsem si vytipoval na netu. Samozřejmě trochu obavy, ale z prvního setkáni jsem měl dobrý pocit. Bezvadná komunikace. Rychle, spolehlivě,....a Triumphálně :-). Díky kluci Truci.

Reference