1972

Jensen Interceptor Mk III

Poptávka
22
  • 700 000 Kč
  • 28 000 $
Stav tachometru: 360207
Registrace vozu: 1972
Převodovka: automatická
Palivo: benzin
Výkon: 254 k
  • raritní britské GT z omezené produkce
  • motor V8 383, převodovka TorqueFlite
  • původní stav, plně funkční
  • krásný kompletní interiér, zachovalé chromy, střecha atd.

Něco pro skutečné znalce: krásný Jensen Interceptor. Britské GT vyráběné továrně u Kelvin Way Factory u Birminghamu v letech 1966 až 1976. Na rozdíl o prvního vozidla stejného názvu, co vznikalo v 50. letech a bylo z velké části ze sklolaminátu, se inženýři u představeného vozidla vrátili k oceli. A design elegantního kupé nedělal jen tak někdo – vznikalo pod taktovkou Federica Formentiho z Carrozzerie Touring v Itálii. Tam vzniklo také několik prvních kousků (pro změnu u Vignaleho), než se výroba s menšími změnami přesunula do Velké Británie. Celkem vzniklo nějakých 6408 automobilů ve třech provedeních, přičemž několik set kusů bylo kabrioletů.

Jensen používal motory V8 od Chrysleru. Začínal s motorem 383 cui (6,3 litru), kde mohla být i manuální převodovka, ale většina aut měla automat TorqueFlite. Ten přenášel výkon na zadní nápravu Salisbury přes samosvorný diferenciál. Na začátku 70. let vznikal prakticky ve dvou verzích – základní Interceptor Mk I, II a III a potom verze S.P., která měla pod kapotou silnější motor 7,2 litru.

Ovšem ani „základ“ v případě takto jedinečného automobilu není špatný – připomeneme, že V8 383 vyniká výkonem 245 k při 4800 otáčkách a 441 Nm při 3400 otáčkách (jedná se o výkon, co se reálně dostane na kola, hodnoty horsepower gross jsou 335 k a 556 Nm). Je vám asi jasné, že GT s hmotností kolem 1,8 tuny se díky pořádné porci točivého momentu umí důstojně rozvášnit a dynamika doprovázená skvělým zvukem je více než důstojná.

Nabízený vůz je v hezkém, původním stavu, s drobnými stopami snadno řešitelné rzi. Podstatné je, že je kompletní a plně funkční. Zmínku zaslouží velmi pěkný kožený interiér s dostatečným luxusem, odpovídajícím třídě velkých GT. Doplníme, že i vinylová střecha nebo chromové lišty jsou ve velmi dobrém stavu, v pořádku funguje i mechanika. Vůz v překrásné barevné kombinaci má evropské doklady a je připraven na přihlášení.

Veteráni na Truc: parta normálních lidí, kteří milují auta. Desítky aut máme skladem v naší péči a další připravené k dovozu. Rozumíme vašim potřebám, jsme k dispozici pro vaší plnou spokojenost, protože ta je naším cílem. Umíme toho víc – například veškeré dokumenty nutné pro přihlášení vyřídíme rychle a efektivně. Více informací ochotně poskytneme na telefonním čísle +420725474564 (i Whatsapp). Umíme vyřešit dovoz vašeho vysněného auta odkudkoliv (ať už klasického nebo nového) včetně registrace, pojištění a dalších souvisejících služeb.

Mám zájem o toto auto

Široká síť kontaktů
Zajištění dokumentace
Technická kontrola vozu
Nákup a dovoz

Reference

Klasický sporťák z Velké Británie

Klasický sporťák z Velké Británie

Obrátili jsme se na tuto firmu koncem roku 2022 s prosbou o dovoz klasického sporťáku z Velké Británie. Tento vysněný vůz nyní stojí v naší garáži a nejen to. Veteráni na Truc s.r.o nám na základě plných mocí vyřídili i veškerou administrativu spojenou s dovozem a přihlášením na značky. Velmi oceňujeme jak tuto komplexní službu, tak i komunikaci s majiteli firmy a jejich hluboké znalosti problematiky. Palec nahoru a děkujeme.

Reference

Ford Mustang 4.7 V8 r.v.1965

Ford Mustang 4.7 V8 r.v.1965

Zhruba před měsícem jsem se obrátil na tyhle Pány (opravdu to jsou Páni s velkým "P"), zda by mi nedovezli vysněné auto. Dokonce i odkaz na inzerát tohoto vozu jsem poslal. Ten byl ovšem po jejich zkontaktování bez odezvy stažen, tudíž byl zřejmě "fejkový", ale obratem mi byly do emailu poslány odkazy na jiné a z nich jsem si auto i vybral. Sice jsem nejdřív váhal, zda upustit od celočervené varianty s dvoubarevným interiérem, ale modrá(tyrkysová) barva s bílou vinylovou střechou a modrobílým interiérem... Prostě, Ford Mustang 4.7 V8 r.v.1965 už stojí v garáži, byl mi dnes(v neděli) dovezen až tzv. "pod nos", takže co víc si přát? Snad jen spoustu km bez nehody a všem ve firmě VETRÁNI NA TRUC mnoho takto spokojených zákazníků.

Reference

Triumph TR6

Triumph TR6

Tyhle kluky jsem si vytipoval na netu. Samozřejmě trochu obavy, ale z prvního setkáni jsem měl dobrý pocit. Bezvadná komunikace. Rychle, spolehlivě,....a Triumphálně :-). Díky kluci Truci.

Reference