- raritní GT se skvělým rodokmenem
- design Marcello Gandini ve studiu Bertone
- V8 Ford a manuální převodovka
- po starší krásné renovaci
Labutí píseň značky ISO a jednoho italského nadšence, který tvořil krásné grand tourery, ale i tří- a čtyřkolová miniauta a také rychlé a drahé motorky. Mluvíme o Isu, respektive Pierovi Rivoltovi a jeho výtvoru, zvaném Lele. Debut se odehrál v roce 1969 a Lele patřilo mezi dvoumístné Grifo a čtyřdveřový model Fidia. Ač se to nezdá, chtělo konkurovat například Espadě, ale i Maserati Mexico nebo Ferrari 365 2+2. Do roku 1972 bylo Lele poháněno motorem Chevrolet Turbofire V8 a všechna auta měla čtyřstupňový manuál GM. Poté ISO přešlo na motor Ford V8 Cleveland, montovaným až do konce výroby. Jednou volbou byl manuální pětikvalt ZF, druhou pak třístupňový automat.
Nabízené vozidlo je po starší, ale velmi pečlivé renovaci, která byla provedena v 90. letech. Vůz je v krásném, plně funkčním stavu bez nutnosti dalších investic. Zajímavostí je extrémně jedinečný interiér, ale také raritní kombinaci s pětistupňovou převodovkou ZF. Vše je plně funkční a vzhledem k počtu pouhých 317 kusů všech provedení se bavíme o investiční příležitosti a jedinečném kousku, který se neztratí ani na světové scéně. S autem se pojí zajímavá historie. Má české doklady na přepis a uhrazenou ekologickou daň. Vůz se objevil ve velkém článku v magazínu Autotip Klassik 07/2023.
Veteráni na Truc: parta normálních lidí, kteří milují auta. Desítky aut máme skladem v naší péči a další připravené k dovozu. Rozumíme vašim potřebám, jsme k dispozici pro vaší plnou spokojenost, protože ta je naším cílem. Umíme toho víc – například veškeré dokumenty nutné pro přihlášení vyřídíme rychle a efektivně. Více informací ochotně poskytneme na telefonním čísle +420725474564 (i Whatsapp). Umíme vyřešit dovoz vašeho vysněného auta odkudkoliv (ať už klasického nebo nového) včetně registrace, pojištění a dalších souvisejících služeb.