Výrobní číslo 001 z 149 - prototyp/vývojový model před oficiálním zahájením výroby.
Vůz byl přestavěn na nové karoserii, protože původní vůz byl poškozen při nehodě v roce 1992. S výjimkou surové karoserie pochází vše z původního vozu, jako motor, přední a zadní náprava, veškerý interiér, střecha a další části. Vůz je v zásadě postaven stejně jako původní vůz a z původních dílů. Vůz vypadá a funguje velmi dobře. Jede, jak má.
Motor M30B30, 3,0L Turbo intercooler. Zapalovací systém od Dr. Hartig a mechanické vstřikování od Pierburg Zenith. Tlak turba je nastavitelný z kabiny; 0,5-0,85 bar; 250-300 koní. Převodovka typu Getrag 262CR / 265-5.
Uvnitř jsou přístroje Alpina, stupnice až do 300 km/h. Tři další přístroje: teplota oleje motoru, teplota oleje diferenciálu a tlak turba. Nad přihrádkou na rukavice je také identifikační štítek Alpina, kde je uvedeno výrobní číslo vozu.
Veteráni na Truc: parta normálních lidí, kteří milují auta. Desítky aut máme skladem v naší péči a další připravené k dovozu. Rozumíme vašim potřebám, jsme k dispozici pro vaší plnou spokojenost, protože ta je naším cílem. Umíme toho víc – například veškeré dokumenty nutné pro přihlášení vyřídíme rychle a efektivně. Více informací ochotně poskytneme na telefonním čísle +420723510286 (i Whatsapp). Umíme vyřešit dovoz vašeho vysněného auta odkudkoliv (ať už klasického nebo nového) včetně registrace, pojištění a dalších souvisejících služeb.